CE Klik!

Isnin, 17 Disember 2012

siput dan aku

assalammualaikum...gua ada cte skit gua nk cte kt lu org...pasal gua dan siput sedut.gua lepak satu kdai ni mkn tghari.gua adalh nmpk lauk ni.gua mmg pantang nmpak lauk ni(siput sedut)dgn pntas gua senduk..gua pn belasah lh xpndang kiri kanan.kedai ni plak agak ramai org lauk2 kmpung..dpndek kn cte gua pn sedutlh siput tu.tbe2 ada awek ni dtng tnya gua (nk ape bang)guapn trkejut lh gua x pggil..bt dek jelh.gua tgah layan siput ni.pas tu ad minah sorang ni dtng kt gua tnya soalan yg sama(ye bang)potng stim btllh gua nk mhayati siput ni..lu phamkn knape minah2 tu dtng kt gua sedangkn gua xpgl..gua xsedar bro rupanye gua sedut siput tu bunyi kuat tu..seblm minah yg ketiga smpai gua pn cuci tngan..malu siot.gile babi lh siput sedut pnya pukulan..gua tanamkn dlm ati gua las lh gua makn kt kdai tu..tp gua trkilan jgk lh sb gua xdpt nk abiskn..gle pnya frust..

2 ulasan: