CE Klik!

Khamis, 22 November 2012

Bodoh punya manusia, sebab politik kawan baik bergaduh!

gua nk cter skit kt lu org...
cerita bodoh bin banggang..
Lama jgak gua x bukak fb.
tap tap tibe2 je gua rasa nk bukak.gua ternmpak satu mmber gua ni
die mmg kaki politik gle lh klu cte  mmg power..sorang pkr sorang barisan mmg sesuai lh kn hehehehe
mslhnye dua2 ni kawan baik kt sekolah dulu gua pgl dorang ni budak songkok..mmg songkok xlepas dr kpla mamat duaorng ni
Ok gua smbung blik cter gua td...gua terbacalh komen2 banggang  dorang tu..xkisahlh ape lu org nk komen..pasal politik je mangkuk dua org ni blh bergaduh plak..kn banggang nama tu..pasal xsetuju ngn pndapat masing2....
gua ni bkan pandai politik mmg gua ngaku lh...pak menteri2 ni tau ape dorang nk bt...lu orng balaci je termasuklh gua kn...so xpayahlh nk real2 sgt ngn politik...
oklh nnt gua sambung blik cter gua....gua nk layan drma melayu jap...
lu orng mst kt gua kaki drma cte melayu kn...
dh tu je cte yg ada...layan jelah membanggang kan diri...
bajet gua xde nk masuk astro...sb gua bkan anak pak menteri hahahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan